Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Nu mai ştii

Am trecut azi pe acolo... mai ştii ?
Te-am căutat cu privirea... te-am confundat cu zeci de persoane.
De fapt, te-am confundat cu oricine mi-a ieşit în cale, şi de fiecare dată-mi tresărea inima din ce în ce mai tare.
Şi pentru o clipă... m-am întors în timp. M-am revăzut... te-am revăzut. Nu erai tu, eu nu eram eu. Mi-e totul străin acum. Mai ales persoana ta... Te văd şi nu te mai recunosc. Şi tot încerc să te caut, să-ţi dau masca jos, să rămâi tu.
Zâmbeai frumos şi erai nerăbdător. Clipeai plin de dorinţă; dorinţa de a trăi.
Şi uită-te acum. Te asemeni cu o ruină...

--------

-I lied.-

Am văzut Avatar 3D. :|.

Mai că aveam puţin şi îmi părea rău că nu făceam parte din Na'vi. -did I actually said that ?-
Oh, şi
Sam Worthington... e super !
Îl recomand. Filmul... adică. Mbine, şi pe Sam :)).
Anul ăsta am dat pentru prima oară cu petarde :)).
N-am mai făcut nimic interesant... ca de obicei.




Sec. Mai sec ca orice vin e că poate acum te ţin... de mână,
Şi peste un an sau mai puţin ne trezim
Că nu mai ştim de fapt cum să ne ocolim,
Că noi doi nu mai suntem de mult în acelaşi film
Hai... să golim paharul că şi aşa e plin
Că şi aşa ne ştim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu