Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

marți, 26 ianuarie 2010

Don't look da-da-da-da

Heeei, mai nou nu eşti creştin dacă bei apă în ora de religie. Saaau dacă te machiezi. Sau dacă nu o impresionezi pe profesoară când îi vorbeşti despre prietenie.
Haide pe bune, Tatăl nostru ne cere să nu bem apă în ora de religie ? WTF ?!
Sau să ţinem post ? Dacă nu mănânci "alimente de provenienţă animală" rezolvi ceva ? Adică, până la urmă treaba este să nu faci rău, aşa-i ? Ce-i rău dacă beau apă în ora de religie ?!
Nu mai continui, că mi-e lene rău, şi-mi bate inima ca dracu' !

Hai copileeeeeeee, dă accept !!!

Aş pune o melodie, da' mi lene. Pun nişte versuri.

If the world isn't turning, your heart won't return, anyone, anything, anyhow. So taaaake meee, don't leaaave me, taaake me don't leave meee, baby, love will come through, it's just waiting for you. :D


A da, screw FIFA.

4 comentarii:

  1. Bai.Si iei -10 la purtare si iti scade un punct in test daca mazgalesti pe cartea de religie cumparata de tine.Suuuuper.

    RăspundețiȘtergere
  2. HEEEEI, NU VĂ LUAŢI DE SUPER HOZZY, DA ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze, nici nu stiu cum de mi-am permis !
    =)))))))).
    Noooot !

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat asta:))Mai sti cum m.a luat pe mn atunci ca i se parea ei ca eu mestec guma?:| E batuta de soarta iti zic eu;)=)))

    RăspundețiȘtergere