Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Sonisphere nu-i nimic !

Lol ce repede a trecut prima săptămână de şcoală. N-am mai scris, chiar nu am chef de calculator în timpul săptămânii. Am citit... am citit.
Am început anu' în forţă - I said it ! -. 10 la română, spaniolă, istorie. Mhm, am de gând să iau şi a patra notă de 10 la spaniolă, să mă răzbun pe "scăunelul" dintr-a 6-a, luat din cauza Panei.

M-am văzut cu Tana joi, după... 4 ani ! Am mers împreună către Coşbuc şi am văzut-o pe Diiiidiii ! Am făcut cunoştinţă cu Leia, şi apoi am mers prin liceu. Incredibil de mic şi aglomerat. And the D's are creepy. A da, voi sunteţi mai înalte decât îmi imaginaaam !! =))))).

Se bagă careva ? Se zvoneşte că va fi mai tare decât Sonisphere ! B-)
Sigur !

2 comentarii: