Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Nu există

Nu există curve ieftine, doar femei proaste.
Nu există rable proaste, doar maşini luxoase.
Nu există curve de lux, doar femei bune.
Nu există zile bune, doar zile fără nervi şi spume.
Nu există nopţi pierdute, doar nopţi uitate.
Nu există bani pierduţi, doar bani puşi deoparte
Nu există aurolaci, doar artişti fără fani.
Nu există săraci, doar milionari fără bani.
Nu există miracole, doar magie ieftină.
Nu există supereroi, doar români fără frică.
Nu există lideri, doar oameni care instigă.
Nu există oameni care nu iţi plac, doar oameni care te oftică.
Nu există boală, doar probleme care trec greu.
Nu există papagali, doar bufniţe cu mult tupeu.
Nu există vise, doar planuri pe termen lung.
Nu există speranţă, doar voinţă bine pusă la punct.
Nu există inteligenţă, doar o carte în plus citită.
Nu există crimă, doar oameni care s-o comită.
Nu există bun simţ, doar bună purtare.
Nu există dragoste, doar senzaţie de ataşare.
Nu există motive, doar întrebări fără răspuns.
Nu există linişte, doar şoapte spuse pe ascuns.
Nu există gânduri rele, doar idei ieşite din comun.
Cum nu există niciun gând bun care să vi-l spun.

Dacă te uiţi din faţă toţi par la fel,
Dacă te uiţi din spate toate par la fel,
Dacă te uiţi din părţi nu ţi se pare rău
Deci orice lucru prost am eu, e la fel de bun ca al tău.

Nu există vile, doar garsoniere cu etaj.
Nu există durere, doar stare de sevraj.
Nu există droguri, doar medicamente tari.
Nu există criminali, doar tineri dependenţi fără bani.
Nu există genii, doar oamenni care ştiu prea multe.
Nu există femei tăcute, doar femei surdomute.
Nu există închisoare, doar cazare gratis.
Învaţă că
Nu există ceva mai rău decât cazare pe viaţă.
Nu există idei greşite doar drumuri alese prost.
Nu există "nu pot", doar "nu găsesc niciun rost".
Nu există bătrâni, doar oameni rămaşi în urmă.
Nu există haite, doar oameni care stau în turmă.
Nu există grup de prieteni, doar grup de ajutoare.
Nu există moarte, doar cea mai simplă cale de scăpare.
Nu există plictiseală, doar distracţie în declin.
Cum nu există niciun zeu trecut prin chin,
La care să mă închin.

Dacă te uiţi din faţă toţi par la fel,
Dacă te uiţi din spate toate par la fel,
Dacă te uiţi din părţi nu ţi se pare rău
Deci orice lucru prost am eu, e la fel de bun ca al tău.

Nu există minciuni, doar adevăr fără dovezi.
Nu există "nu cred", doar nu eşti în stare să vezi.
Nu există familie, doar căsnicie cu o vacă.
Nu există "nu-mi place să beau", doar "beau fără să îmi placă".
Nu există scuze, doar păreri de rău.
Nu există idei tari, doar ideile din capul tău.
Nu există prost, doar părere proastă despre tine.
Nu există "nu am bani", doar "ştiu oameni cu mai mulţi bani decât mine".
Nu există trădători, doar tovarăşi fără creier.
Nu există prieteni mai bun, decât un bull-terrier.
Nu există blondă proastă bună de senzaţie,
Doar femeie cu cap care ştie ce dracu' vor bărbaţii.
Nu există "nu te fuţi", doar nu ştii cu ce se mănâncă.
Nu există "nu sugi pula", doar că tu nu îţi dai seama încă.
Nu există vinovat, doar prins în pat cu victima.
Nu există scapare doar că speranţa moare ultima.

Dacă te uiţi din faţă toţi par la fel,
Dacă te uiţi din spate toate par la fel,
Dacă te uiţi din părţi nu ţi se pare rău
Deci orice lucru prost am eu, e la fel de bun ca al tău.

3 comentarii:

  1. spike->nu exista
    gresesc? xD
    avem o hip hoaparita aici :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca te-ai prins ca "hiphoaparita" e zis la misto =))
    ca nu stiu la ce sa ma astept :">

    ok ,ma simt mai desteapta ca am ghicit o melodie!:>

    RăspundețiȘtergere