Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 28 decembrie 2009

Cum să freci menta un an de zile

Revelion, revelion, revelion.
Cannot Fucking WAIT !

A trecut şi 2009... Incredibil de repede !

Ce dracu' am făcut tot anul ?
...
Oh well, am râs, am plâns, am învăţat, am regretat, am descoperit... bla bla bla. -nu mai continui că aş scrie prea multe-
Ce urmează să scriu, scriu mai mult pentru mine, să nu uit, să-mi amintesc. -mbine, şi încă vreo 6 persoane care mi-au fost alături tot anul, necondiţionat (:-
Totul este pe FOARTE SCURT.

Ianuarie 2009.
-Hmmm...
-Ţin minte că am râs vreo 3 ore încontinuu de faza cu cenţii şi leii -do not ask-.
-Ce ar mai fi... ah, greşeala cu Claudiu, şi acum regret... I'm really, really sorry, pal.
-Luna in care am început să fac mişto de Bianca cu Roxana :)))))))). Fuck, times...
Februarie 2009.
-Uuu, tremurici, melodii lente şi alte căcaturi.
-"O doamne I wanna be a virgin până mâine măcar !!!!" -sorry, trebuia să o fac-
-Luna în care s-a înfiinţat P.I.B. =)))))).
-"What's hidden behind your eyes: A quiet passion " UHUHUHUUUUUUU !!!
-First... hug. -do not ask-
-Bruuuta miiiicăăăăăăăăă >:D< >:D< >:D< !!!
-Paranormal shiet !!!!
-"sa vezi. ce poveste de dragoste intre mine si sticla de bere si de martini va exista " AHAHAHAHA.
-Restul lunii.... dilema cu Rareş.. B-).
Martie 2009.
-Cost of my desire.
"-frate,copilul asta bubuie de cunostinte"
-Roxana apendicoasa ovaricara :D.
- "R: la mine e angie pe repeat
A: la mine july" Cea mai inteligentă conversaţie =))).
-"I am everything you loved."
-"We already know how it ends tonight."
Aprilie 2009.
-Mihaaaaaaaaaai :-[.
-"Câteodată mai mor..."
-Băiat cu maşina caut fată cu benzină !
-Miss Piggy's REVENGE !
-Radiu Reniu Sulf !!!!! =)))))) -scuze, HAD TO-
-Actor pe Brodway -smug-.
-Coffee !!!
-Călin, my name (Calling my name) ! =))))))))))
-Cracanella :X !
-"My eyes don’t recognize you at all !"
-Do you know your enemy ? =P~~~~~~~~~~~~~~~~ Billieeeeeeeeee !!!
Mai 2009.
-Bătăi cu apăăăă ! :D.
-"I can take it or leave it... or die !"
-Luna cand l-am întâlnit pe Digital Rebel :].
-Deviant Aaaart !
-Depeche Mode anulat :-L !!!
Iunie 2009.
-Vacanţăăăăă !!!!
-Oh, amintiri de la ţară :].
Când am ratat răsăritul din cauza brazilor :)).
Când cică am înotat... 3 METRIIII !!! Mulţumesc, Corina, că ai avut răbdare cu mine :-" !
Amintiri cu... porecle de animale ! =))))).
Cine să mai mănânce cârnaţi cruzi la 3 noaptea... dacă nu... Irina ?!
Când am călcat în muşuroiul de furnici, PFOA !
Când am întalnit-o, în sfârşit, pe Amy !
Şi, nu o să te uit, Florinel !!! =))))))))))))) R.I.P !
Iulie 2009.
-Ieşiri :D.
-Monica Apendicoasa :x !
-Oh, luna în care m-a ajutat Sergiu să dau ollie în ciorapi ! =))).
-Teama de chestii rotunde, strikes again ! :)))
-Pana pe rotile !
August 2009.
-Thirteen motherfucker !!!
-Oh, mare !!
-Câţi cartofi prăjiţi, câtă pizza şi câtă shaorma am putut să mănânc, lol !
-Aventuri cu David Hasselhoff (posibil să fi scris greşit, but don't give a fuck), Robocop şi Pamela Anderson !
Ale dracului valuri =))))))).
-Prigatul Salvator !
Septembrie 2009.
-Revedere.
-CĂLDURĂ.
-Marlboro... KIDS.
Octombrie 2009.
-"Does it run in our blood, to betray the ones we love ?"
-"The things I've said and done, don't matter to anyone."
-Anca bunicuţa hipioată. :D
-Bocanci, bocanci, bocanci.
-"I’ve count the stars and made to ten, lost track and had to start again."
Noiembrie 2009.
-"Păi e şi ziua mea, eu îţi iau ţie, tu mie !"
-Porcinăăăăă !!!
-O nouă credinţă - Nucunugu.
-She'll let you walk the street beside her, but when she wants she'll pass you by.
-Belle amie ainsi est de nous, ni vous sans moi, ni moi sans vous.
Decembrie 2009.
-iPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOD !!!!
-A nins în 3-4 zile, cât n-a nins în toată viaţa mea !
-We love Colaaa ! :D

Cam de astea mi-am adus aminte, ştiu sigur că am omis o grămadă de chestii mişto, but oh, asta e.

Mda, un an plictisitor... NOT.

2 comentarii: