Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Piper

Am schimbat şablonul, mă plictisisem de el. Toată lumea-l avea p-ăla.
---------------------------------------------------
Mă mir că încă nu am semne de răceală după ziua de ieri.
Mai întâi am fost la Cuptorul cu Lemne, unde Corina s-a trezit să pună piper pe cartofii prăjiţi, şi a făcut în aşa fel încât mi-a trecut toată pofta pe care o aveam. După ce am cheltuit toţi banii Irinei, înainte să ieşim din pizzerie, am fost la baie cu draga de Corina - da, da, ştiu cum sună ! - unde am poposit vreo 10 minute. Când am ieşit, Monica şi cu Irina plecaseră cu tot cu hainele noastre şi cu ghiozdane. Afară, am stat vreo 3 minute în care am îngheţat de frig, la tratative cu Monica, care avea hainele noastre, brr. Ne-am îmbrăcat, şi nu ştiu cum, Corina s-a trezit să îi spună nu-ştiu-ce Irinei, ş-aia s-a supărat. A urmat o goană printre străduţe. Mnah, cum s-au împăcat cele două, a durat
ceva până ne-am hotărât să mergem în KFC la o cafea ş-o tartă cu ciocolată - dacă nu îi ziceam Irinei de tartă mergeam la EL TORITO ! - . Iar, multe străduţe... şi ţurţuri frate, ţurţuri ! Ce era să ne-o luăm, lol ! La KFC nu am stat prea mult că se grăbea Corina şi aveam şi altele de făcut.




Cam atât. Plictisitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu