Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

marți, 19 ianuarie 2010

Şcoli vs. biserici

Măi, măi, măi.
Cum am început eu să n-am ocupaţie, cum dau de toate căcaturile posibile.
Cel mai mare fiind ăsta- a.k.a ce scrie mai jos -.


Sănătatea şi educaţia, bătute de rugăciune. De 20 de ani românii construiesc biserici şi dărâmă spitale şi şcoli. Mai exact se ridică 200 de lăcaşe de cult pe an, în schimb dispar cam 1.000 de şcoli.

Românii au de două ori mai multe biserici decât şcoli şi spitale.

Numărul bisericilor a crescut ameţitor - eu aş zice AMENINŢĂTOR - (peste 4.000 în 20 de ani) şi chiar şi în anul de criză 2010 bugetul recent adoptat prevede fonduri substanţiale pentru construirea de noi lăcaşe de cult.

În schimb, în comparaţie, faţă de 1990, avem de trei ori mai puţine şcoli, iar numărul paturilor din spitale aproape s-a înjumătaţit.

Statistic, a aparut o biserică la doua zile şi au dispărut trei şcoli pe zi.

Din 2000 până in 2009 a disparut în medie un spital pe an.


Din asta reiese că românul e creştin şi incult.

Ei...



Păcătoşi
De sus în jos
Ne-nchinăm
Cât mai repede să uităm...

Un comentariu:

  1. Uhu!Ceva de Hozoc?;)).Aia sigur sprijina construirea bisericilor.Le si doneaza cate o coaja te portocala.Haaaai!Te rog.:))

    RăspundețiȘtergere