Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

joi, 14 ianuarie 2010

Another one gone

Aproape că s-a dus şi săptămâna asta... dacă azi nu ne dă test la matematică totul e super.
Ieri m-a ascultat şi pe mine aia la civică, apropos de ce a scris
Andreişca pe blog.
Vreo 20 de copii fără notă, toţi scoşi în faţa clasei. Mnah, şi-a dat seama că suntem prea mulţi, şi a zis să rămână doar primii 5 de la catalog. Am trecut frumos în bancă, eu fiind cu "T", ţopăind aproape ca un iepuraş, aveam ceva timp să citesc lecţia aia nenorocită. Cei 5 colegi rămaşi au luat fiecare câte un 7. Următorii 5... am fugit şi eu în faţă, nu ne-a mai luat după catalog, m-am dus cu Pană, Sergiu, Andra şi Corina. Corina 9, Andra 9-culmea, ele chiar învăţaseră-. În timp ce îl asculta pe Sergiu-a luat 7 parcă-, am învaţat repede titlurile Constituţiei României cu ajutorul Panei. Pana a luat 10. Urmam eu. Blablabla m-am mai încurcat eu ceva pe acolo, dar în mare parte, ce era important i-am zis.
"Te-ai mai încurcat tu, da' se vede că ai învăţat. Plusuri ceva, ai ?"
"Ă, am un plus şi mi-am făcut toate temele." -chestia asta am zis-o tare hotărâtă-
"Tema pentru azi, ţi-ai făcut-o ?"
"Da doamna !"
"Voi, clasa, ce notă ziceţi că merită ?"
"10, 10, 9,50 !"
Acum.. mă întreb, cât noroc să am ? :)).
Merci Pana ! :D.

A da ! Ieri am fost la Olimpiada la religie =))). Şi am trecut şi mai departe, lol.
Cam atât.

2 comentarii:

  1. Băăi.
    Am luat 8.b-).Si i-am zis ca am referat si temele facute.Cică=)).Shit.Si aveam un +,dar mi-am amintit dupa 10 minute de el.Pe ala chiar il aveam pe langa cele 5 parca erau.=))

    RăspundețiȘtergere