Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

duminică, 24 ianuarie 2010

Ce mă-ntreabă colega de bancă.

1.Cum te-ai descrie in 7 cuvinte?
- Ah, ştiu eu de ce ai pus 7 !! Temperamentală, haioasă, hotărâtă, pesimistă, orgolioasă, sensibilă, sinceră.
2.Unde te vezi peste 10 ani?
- La facultate, învăţând !
3.Ce vrei sa faci in anul 2010?
- Păi, să trăiesc, să încerc să-mi fac mai mult curaj.. bla bla.
4.Ce ai schimba la tine?
- Tot şi nimic. Nu mă imaginez altcumva.
5.Ce ai vrea sa faci, dar nu poti?
- Să nu mai înjur.
6.Ce nu suporti la persoanele din jurul tau?
- Prostia şi narcisismul.
7.Ce ai schimba la cea mai buna prietena a ta?
- Nimic, că d-aia e cea mai bună :P.
8.Ai vreun regret?
- Uuu, chiar mai multe.
9.De ce te temi?
- De mine însămi.
10.Ce crezi ca ai fost intr-o viata anterioara?
- Vampir... sau Dr. Watson. =)))).

Întrebări puse de Lisa.

Un comentariu:

  1. 7.Ce ai schimba la cea mai buna prietena a ta?
    - Nimic, că d-aia e cea mai bună :P.

    RăspundețiȘtergere