Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 1 februarie 2010

Pamânt

Vă prezint nişte poze "făcute cu satelitul".
Trucate nu-s, ajustate da.

Cicatricile Nisipoase, vestul Australiei.


Fiordurile din nord-vestul Islandei.


Delta Yukon, Alaska.


Delta Gangeului, India / Bangladesh.


Canionul Pustiirii, Utah, SUA.


Bahamas.


Delta Volgăi, Rusia.



Cel mai mare gheţar din Alaska, Malaspina.


Deşertul Dasht-e Kevir, Iran.


Delta Mississippi şi Golful Mexic, SUA.



Delta Lena, Siberia, Rusia.


Deşertul Namibia, Africa


Deşertul Sirian, Siria, Irak, Iordania şi Arabia Saudită.


Graniţa dintre Iran şi Irak.


Lanţul Himalaya - Bhutan, China, India, Nepal, Pakistan, Burma şi Afghanistan.



Regiunea Edrengiyn Nuruu, la confluenţa dintre stepa mongolă şi deşertul din nordul Chinei.


Sud-estul Iordaniei.


Vortexul Von Karman, nordul Oceanului Pacific.


Sursa: descopera.ro (articolul în sine conţine mai multe poze, eu le-am selectat pe cele care mi-au plăcut, restul poţi să le vezi aici )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu