Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 8 februarie 2010

99

Am primit leapşa de la Adriana şi de la Sergiu.
99 chestii despre mine... here it goes:

1. Mă cheamă Anca.
2. Mă mai cheamă şi Mihaela, dar nu îmi place... deloc.
3. Sunt al dracului de timidă.
4. În fiecare dimineaţă beau ceai.
5. Ultimul film pe care l-am văzut este Everybody's Fine, şi m-a făcut să plâng, goddamnit !
6. Azi nu merg la şcoală. Hail Snow !
7. Netul meu e mai bengos decât al Andreişcăi.
8. M-am super ataşat de Adriana şi Corina.
9. Sunt zodia Leu. Rawr.
10. Starea mi se poate schimba de la minut la minut.
11. Abia aştept să-mi infig mâinile în părul unei piţipoance.
12. Îmi super doresc o pisică sau un câine. Sau amândouă.
13. Vreau un Nikon Coolpix P90, sau chiar un DSLR.
14. Ador MMORPGurile.
15. Acum 2 luni am realizat ce vară super am avut, şi-mi pare rău că gândul mi-era în altă parte.
16. Îmi place să mă cert.
17. În fiecare seară mă uit la Mircea Badea, adică la În gura presei. Şi chiar uneori şi dimineaţa în reluare, dacă mă trezesc la timp.
18. Ador să stau cu tata.
19. Nokia E66 e super mega extra gay.
20. Eu ţin la Sergiu dar e prea prost să-şi dea seama.
21. M-am plictisit de Messenger.
22. Abia aştept s-o văd pe Adriana.
23. Mi-e dor de vremurile în care vorbeam cu Claudiu toată ziua.
24. N-am mai făcut o aventură pe Tanoth de 1 lună.
25. Nu mi-am rupt nimic niciodată.
26. Mi-am spart decât capul... şi asta când eram mică B-).
27. Îmi iubesc iPodu' portocaliu.
28. Mi-e frică de înec.
29. Mi-e frică să nu mor sufocată.
30. Am chef de o bătaie cu bulgări.
31. Abia aştept ziua de mâine.
32. Am cont pe YouTube.
33. Când eram mai mică, stăteam numai pe forumuri.
34. Ador sarmalele.
35. Îmi place să mă dau cu rolele.
36. Am dat un Ollie în ciorapi cu ajutorul lui Sergiu.
37. Monica este vaca mea.
38. Înainte citeam zilnic ziarul.
39. Acum intru pe ziare.com.
40. Îmi place să mă uit pe geam.
41. Am nu-ştiu-ce-fel de miopie.
42. Sper să nu devin dependentă de blog.
43. Aş vrea să scriu cu diacritice şi pe mess, da' mi-i lene.
44. Intru rar pe TPU.
45. LastFM e o porcărie.
46. Vara beau aproape zilnic frappe.
47. Sunt nehotărâtă în privinţa liceului la care mă voi duce.
48. Aş vrea ca generala să nu se termine niciodată.
49. Aş mânca de la Mec zilnic.
50. Sunt punctuală cu cine merită.
51. Iarna asta n-am căzut niciodată pe gheaţă.
52. Câteodată mai îmi fac şi unghiile.
53. Acum le am roşii.
54. Nu mai suport merele.
55. Sunt mereu sinceră.
56. Mint doar când e nevoie.
57. Nu ştiu de ce dracu' mai am cont pe hi5.
58. Facebook e mult mai mişto.
59. Nu râd dacă îmi arăţi un deget.
60. Râd dacă îmi arată Corina un cârnat.
61. DeviantART is thă shiet.
62. Mai întâi am avut cont pe Flickr.
63. Twitter m-a făcut să vreau să am blog.
64. Sunt sensibilă, deşi poate nu par.
65. Acum am bretonul prins.
66. Cred în spirite.
67. Luna asta am olimpiadă la religie, faza a 2-a.
68. Profesoara de spană voia să mă trimită la olimpiadă.
69. Poziţia 69 e de tot căcatul.
70. Îmi place să scriu. Orice.
71. Cred că am trecut de 1 60m.
72. Mi-e poftă de pizza.
73. Vreau să merg la film.
74. Mă străduiesc ca leapşa asta să fie consistentă.
75. Abia aştept s-o termin ca să mă pot juca în voie.
76. Urăsc FIFA.
77. Prefer să dorm pe ceva tare.
78. Nu pot să dorm fără să ţin un pui de pernă în braţe sau pe ochi.
79. Îmi pare rău de Florinel, Irina.
80. Blestem TalentPurRomânesc.
81. Mi se termină bateria de la laptop.
82. Urăsc când îmi pică netul, şi tre' să-i sunt pe ăia de la net şi tre' să mă iau de ei, ca la sfârşit când închid telefonul să-mi zică "Săru'mâna !".
83. MSN e mai mişto decât Yahoo.
84. N-aş fi vrut să mă fi născut într-o altă familie.
85. Râd de proşti.
86. Şi eu sunt proastă.
87. Sunt alţii şi mai proşti ca mine.
88. Mi s-a făcut sete.
89. Am un super portofel numit HFM.
90. Câteodată încep să vorbesc în engleză sau chiar spaniolă.
91. Când eram mică mi-am tăiat buza cu foarfeca.
92. Sergiu mă exasperează cu grupul lui.
93. Mi-am îndreptat părul cu placa doar o dată.
94. Nu-mi plac ochelarii de soare.
95. Am prea multe ticuri verbale.
96. Mi-e dor de vechile desene animate.
97. Disney Channel e un căcat.
98. Se aude muzică de la vecina.
99. Adriana abia aşteaptă să citească.


Tag goes to: Didi, Silvia, Leia şi Andreişca.

9 comentarii:

  1. Ua.Tii le mine?!Sick.=)).Uhu.Am orgasme.=))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu,Sergiu ,nimeni nu are dreptul sa tina la tine.Cum ar putea cineva? iti dai seama,cineva tine la tine,uaa.

    RăspundețiȘtergere
  3. aproximativ 80 de asemanari bai!
    doar 19 diferente!
    :x continuarea o ai pe mess ,mie lene sa scriu tot iar:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci pt ultima oara:))Florinel nu e mort !
    =)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da deci ma mira.Cum sa tine cineva la mine.Nu ca m-ar deranja=)).Ma simt asa..important.Cea mai celebra persoana de care nu a auzit nimeni.=))

    RăspundețiȘtergere
  6. se baga si Sergiu-n seama cu replica mea =))

    RăspundețiȘtergere
  7. si cum adicaaaaaaa nu te-ai decis la ce liceu sa mergi?COSBUC scrie pe tine

    RăspundețiȘtergere
  8. eu miam taiat limba cu foarfeca:)) 27 de kestii la fel:))

    RăspundețiȘtergere