Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

vineri, 26 februarie 2010

Iar nu ştiu !

Nu ştiu - da ! ca să încep încă o postare cu "nu ştiu" - cum căcat trec atât de repede săptămânile, ca nu apuc să fac nimic niciodată !
A fost foarte bine la olimpiadă la enlegză, mi-a fost frică degeaba. :))
M-am calificat şi am ieşit a 8-a la clasa a 7-a.
Mă întreb ce dracu' am greşit :)).
Mâine trebuie să mă scol de la 7 fără ceva, ca să ajung la timp la liceul "DIMITRIE Leonida", pentru super olimpiada de la religie, faza pe sector.

A ! AA !
La ora de dirigenţie, azi, Tudorache ne-a pus - mă rog, iniţial doar pe Teo şi pe Bogdan - să dezlipim gumele de pe parchet !!! Nu-i chiar aşa de greu şi nici naşpa, mie una, mi s-a părut amuzant. Mamă, cannot wait ! Cei doi BRILIANŢI vor ajunge pe YOUTUBE. Îi postez şi pe aici când e momentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu