Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 27 februarie 2010

The Ultimate MICHAEL JACKSON tribute band... fail !!

Gata cu olimpiadele... pentru o perioadă... cel puţin. :D.
Nu a fost ATÂT de naşpa la religie... am avut noroc că am picat cu Teodora şi cu Raluca :)). Un rând plin de 56.  
A durat 3 ore frate, dar am stat decât două. După am plecat cu Monica şi Corina la Mec. Hmpf, era să ne rătăcim, fiindcă iar ne-am luat după Corina, noroc că am mai fost de 30944486298 ori pe acolo când eram mică, ş-am ţinut minte o scurtătură, că mai lungeam drumul cu 10 minute.
A da, pe drum am dat de.... MICHAEL JACKSON !


Mamă, ăsta şi MORT dă concerte !!!


Mnah, după Mec am stat nu ştiu câte minute după tramvai, în frig şi ploaie, de-am regretat că nu am luat-o pe jos.
Mi-am cumpărat un nou încărcător pentru laptop, că ăla era dus. Adică, tata mi-a cumpărat. Mulţumeeeesc ! ;;).
Atât. Momentan.

5 comentarii:

  1. "Un rând plin de 56."

    Ce rahat vrei domne, ăştia-s discipolii care culeg roadele sădite de Super Hozzy-n căpşoarele voastre fragede.

    RăspundețiȘtergere
  2. tu ai scris pe afis?:))
    oh god de cand astept pe cineva care sa nu il venereze pe ratatu ala:-L
    nu pot sa-l sufar.mrrr:-L
    ma bucur pentru laptopul tau =))
    mi-a povestit Corina ca urlai la ea in Mec
    ba,deci sa mor io ca voi doua impreuna zici ca sunteti EU :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aiurea Mda :)), ce să ne faci !
    @Adriana Da eu am scris. Şi eu mă bucur pentr laptop.
    Păi da' urlam la Monica, nu la ea... mbine şi la ea, dar puţin. :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. da,da,da putin=))
    si eu tot putin da da :))
    tu aia mcia de acolo,ANNY :> =))
    e [eni] sau [ani] ?=))
    am mai intalnit cazuri ;;)
    nici eu nu-l sufar pe mj :|
    ratat.
    nu stiu daca ti am povestit,eram afara cu niste prieteni si la un moment dat imi zice unu' :
    "-Auzi,Adriana,stii ca au zis ca-l dezgroapa pe MJ sa-i faca alta autopsie?"
    Iar eu am avut un moment,doar o clipa de panica in care m-am gandit " OMG WTF M-AU PRINS DE DATA ASTA!:-s"
    o sa lesin de ras =))

    :">>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. in 13/14 ani de viata tot nu ati priceput sa nu va mai luati dupa corina??:))))

    RăspundețiȘtergere