Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

duminică, 28 februarie 2010

Patru


Primită de la Aiurişca.

Patru filme care mi-au plăcut :
- Inglourious Basterds
- Everybody's Fine
- V for Vendetta
- Sherlock Holmes

Patru cărţi care mi-au plăcut :
- Femeia în negru - Susan Hill
- Romanul adolescentului miop - M. Eliade
- Accidentul - Mihail Sebastian
- Evadare de la Auschwitz - Andrei Pogojev

Patru prieteni apropiaţi :
- Monica
- Irina
- Roxana
- Corina

Patru mâncăruri preferate :
- Sarmale
- Cartofi fierţi
- Cartofi prăjiţi
- Ciorbă de perişoare

Patru lucruri pe care le-am făcut azi :
- Am fost la meditaţii
- Mi-am făcut tema la mate
- Am vorbit cu Monica la telefon
- M-am jucat pe calculator

Patru locuri unde am dormit :
- Acasă la Irina
- La ţară la Irina
- În policlinică
- La Oana

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
- Blogger.com
- Deviantart.com
- Google.com
- Youtube.com

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
- Telefonul
- Penarul
- Card-Reader
- O sticlă de suc

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
- O bluză gri
- Blugii albaştrii
- Tricou galben
- Pantaloni kaki

Patru profesori preferaţi :
- Renato
- Tudorache
- Anisie
- Chinan

Patru colegi de bancă de până acum :
- Monica
- Irina
- Andreea
- Teo

Patru numere preferate :
- 2
- 13
- 4
- 42

Patru poeţi preferaţi :
- Bacovia
- Eminescu
- Coşbuc
- Stănescu

Patru persoane cu care am vorbit azi :
- Monica
- Roxana
- Aiurişca
- Andreea

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
- Tobe
- Pian
- Vioară
- Nai

Patru materii preferate :
- Istorie
- Română
- Engleză
- Chimie

Patru regrete :
- Sunt prea timidă.
- Nu m-am văzut încă cu Adriana.
- Nu ştiu.
- Nu ştiu.

Patru persoane cărora le pasez leapşa :
- Didi.
- Leia.
- Tana.
- Adriana.

Un comentariu: