Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

vineri, 5 februarie 2010

Leapşa

* Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:

" Povesteau despre castele nelocuite, cu ziduri din piatră din care picura apa... " - Susan Hill, Femeia în negru

* Fara sa verificati, cat e ora?

19:00

* Verificati!

18:18

* Cum sunteti imbracat?

Tricou şi pantaloni.

* Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

Hm, pe DeviantArt.

* Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?

Daft Punk - Harder. Better. Faster. Stronger.

* Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Alaltăieri... m-am dat pe
derdeluş ş-am fost la Mec.

* Ce-ati visat ieri noapte?

Nu mai ştiu.

* Cand ati ras ultima data?

Acu' ceva vreme.

* Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Aerul condiţionat ş-atât.

* Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

Hm... ceva de mâncare ş-apoi o casă.

* Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Creation.

* Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

Mnu.

* Ce parere aveti despre acest chestionar?

Se putea şi mai bine.

* Spuneti-ne ceva ce nu stim inca!

Mi-e sete... foarte sete !

* Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?

Andrada.

* Si daca ar fi vorba de un baiat?

Oh, complicat... nu ştiu. Cred că Claudiu.

* V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Nu chiar !

* Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

Săăă... să-mi spună... căcat... nu ştiu.

* Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

Întreaga Românie.

* Va place sa dansati?

Depinde.

* George Bush?

Boschet frate !

* Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?

Hm, În gura presei, reluarea de dimineaţă.

* Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Care vrea :-??.

Un comentariu: