Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 3 februarie 2010

Monkey Business

Am revenit !
OMG, a fost aşa de... fain !
Ne-am întâlnit cu Tibi şi Sârbu ş-am plecat către derdeluş pe lângă blocul Tiberiului :)). Prima alunecare a fost genială. Am fost prima care s-a aventurat. Nu m-am mai simţit de mult timp aşa de... copilă, chiar una fericită ! Am încercat diferite poziţii - ştiu la ce vă gândiţi ! - pe farfurie, sau ce mă-sa era chestia aia de alunecă. M-am dat pe burtă, cu spatele - ! -, cu Corina peste mine, cu mâini, fără mâini, învârtindu-mă, et caetera. Hm... am ţipat de fericire... aproape că nu mai am voce.
După, am plecat către Mec, fără Tiberiu. Oh şi rău am făcut. Derdeluşul ăsta era într-un parc pe lângă blocul lu' Tibi, mai greu de ajuns... Mda, şi ne-am rătăcit ! =)))). Ne-am luat după Corina că de !, ea ştia locurile ca-n palmă, şi nu ştiu cum am făcut, tocmai când am crezut că după 30 de minute de mers pe jos am găsit ieşirea... am ajuns într-o înfundătură cu mulţi câini. Mai că ne-au fugărit javrele. Noroc că am dat de un OM în toată pustietatea aia, şi ne-a arătat cum să ajungem pe calea cea bună. Am găsit şi Mecu' după încă vreun sfert de oră de mers...
Aglomeraţie... abia am găsit o masă liberă lângă nişte puşti de... clasa a 2-a. Blablabla, am comandat eu cu Corina şi când am ajuns la masă au început copilaşii să se minuneze că am luat 3 Big Mac-uri şi un McChicken - chiar e mult ?! -. Cât timp am mâncat am râs de Napoleon şi Ludovic Filip al III-lea - eu le-am dat numele, şi nu ştiu de ce -. Am purtat o discuţie foaaaarte interesantă cu cei 2, dar nu intru în detalii =)) - să nu-i fac de râs :-?? -.
În fine, ziua s-a încheiat cu bine, a fost mişto. M-am rătăcit pentru prima oară, xD.


Lăsând la o parte ce am făcut eu azi... am o problemă existenţială.



Voi, dragii mei, ce ziceţi... îi stătea mai bine lui Guţă cu mustaţă... sau e mai chipeş fără ? ( Poza e făcută de mine... butonam televizorul ş-am dat de Taraf TV... cum să nu imortalizez o aşa problemă ? )

5 comentarii:

  1. Arata mai bine cu mustata,filtra cacatul din cur la tiganci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne,trebuie sa invat sa citesc,am citit " ii statea mai bine fara"
    dar nu-mi cer scuze:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma crezi k am votat la chestia aia?:))) deci mama cacat pe mine de raaas:))

    RăspundețiȘtergere