Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 27 februarie 2010

Cafea omule !

OK, ieri m-am grăbit şi nu am avut timp să scriu despre Cafe Pink. Un fel de review, aş putea zice.
E undeva pe Bulevardul Decebal, lângă Gpoint şi LollyPop. Nu ştiu, părea mai mişto de afară. Adică terasa părea mişto.
E foarte roz, pot spune, dar au nişte tablouri drăguţe. Destul de încăpător, acest pub, căci cafenea nu prea mi s-a părut.
Muzica... muzica - cât am stat eu p-acolo - a fost foarte naşpa. Mai aveam puţin şi adormeam.
Preţuuuri. Nici mari, nici mici. Un cocktail era 140 de mii vechi, 14 lei noi, acceptabil zic eu. Cafeaua de la 10 lei în sus - dar bună bună ! -. Am băut un Iced Coffee, a fost chiar mişto, şi am gustat din Mint Coffee... nu prea se simţea menta... mai pe la fund aşa, dar OK.
Câteva plasme pe acolo... păcat ca erau toate pe Fashion TiVi - or something like that -.
Nu mi-a plăcut deloc tipa care ne-a luat comanda. Cam încruntată...- NA ! ŢI-AI LUAT DOAR CINŞPE' MII ŞPAGĂ ! -
Eh, a contat că am avut companie plăcută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu