Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

joi, 4 februarie 2010

You won't bother me, if you let me bother you

Şi cum în ultimul timp am început să dau doar de piţi războinice gen Xena... nu mă pot abţine să nu comentez şi eu puţin asupra lor.
Cum se ia Maricica de-o "prietenă" - d-aia buuuună rău de tot - de-a lor, cum sar cu bătaia.
"fă, te bat de te caci pe tine !"
Zău, cu sacoşa ? No, pe bune acum, voi gândiţi înainte să vorbiţi/ acţionaţi ?
Sunteţi mereu dornice de răzbunare. Cu siguranţă că vă place să vă luaţi de toată lumea, băieţii va vor crede mai "rele", iar ăsta e un punct "în plus". Nişte genţi în cap întotdeauna vor omorî nişte inamici demni de bătaie !
Oricum, eu una, nu mi le imaginez luptându-se... cu unghiile alea de 50 de centimetri, cu dublu/ triplu/ cvadruplu/ cvintuplu/ sextuplu strat de ojă şi lac de unghii... nu, chiar nu. Mnah, dacă se rup ? O şedinţă la manichiură plătită de mămica rezolvă tot.
Şi ce vă umflaţi aşa-n pene ? Vedeţi că vă explodează airbagurile.

2 comentarii: