Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 5 aprilie 2010

You cross my mind

In the whites of his eyes,
There's a supersonic vibe
You can tell by the tears
He's a warrior who cries.

Pentru cei care mă întreabă cum mi-am sărbătorit "paştele"...
Păi, am dat prin Herăstrău cu părinţii şi nişte prieteni de familie, la o bere - nu, părinţii mei nu sunt încuiaţi, îmi dau bere ! -
M-am jucat cu o pisicuţă, şi am numa' zgârieturi pe mâini... mda, cui îi pasă ?

Grr, aştept ziua de mâine. Ies cu secta- de sexiste =))- la o hookah şi-un ceai... Cred că îmi voi face un obicei din asta. Cui îi pasă ?

A venit aprilie, şi ar trebui să sar în sus de fericire. De fapt, asta am făcut ieri, poate d-aia am febră musculară. Sâmbătă iz coming. Cred că am emoţii. Stai, chiar am.

 Shout when you wanna get off the ride
Shout when you wanna get off the ride
Shout when you wanna get off the ride
'Cause you crossed my mind, you crossed my mind
Made my blood thump Saturday night
Make my heart beat double time
Now I'm only sour cherry on the fruit stand, right
Am I the only sour cherry on the fruit stand

Shout when you wanna get off the ride

Shout when you wanna get off the ride
'Cause you crossed my mind, you crossed my mind
I'm a penny in a diamond mine
We could be movers,
We could be shakers
If we could just shake somethin' outta the blue we could get off the ride
I'm the only sour cherry on the fruit stand, right
Am I the only sour cherry on the fruit stand
Am I the only sour cherry on the fruit stand, right
Am I the only sour cherry on your fruit stand ?

Nu-mi place vremea. E vacanţă şi e urât. Şi când începe şcoala va fi frumos şi cald, şi nu voi avea chef de nimic. Pun pariu.

Mi-e dor de Corina, Irina şi Monica. Oh, nu am mai filmat de mult timp. Mi-am adus aminte ultima PROPOZIŢIE genială a Corinei, =))))))))- nu de alta, da' ea mai scoate şi cuvinte geniale -:
" PĂI TU AI PRUNE ÎN URECHI, ÎN PIZDA MĂ-TII ! "
=)))))))))))))))))))))))).
Mie mi-a zis-o.


Step doooo ba-dudum daaw da daaw da da-daaw heah, yeh we gotta bring it down yah.

 [ BTW, astea-s noile mele obsesii muzicale. Gotta love 'em ! ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu