Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

joi, 1 aprilie 2010

Post negru

"- Anca, ştii ce mă gândeam ?
- Nu.
- Să ţii şi tu post astea 2 zile ! "

Ce glumeaţă e mama ! Pe bune acum, să stai nemâncat nu ştiu câte zile, ba să nu mănânci carne, să nu bei lapte, să mănânci numai uscături, ca mai apoi să bagi în tine ca spartul, să nu mai ştii ce să înfuleci prima oară ! CARE E ROSTUL ?!

--------
Premiul doi la olimpiadăăăă, abia aştept următoarea etapă. Poate mai învăţ şi eu ceva, că prea am trecut la limită.
Nu contează, oricum, habar nu am de ce m-au depunctat. 
Azi nu merg la şcoală, nu am chef, şi oricum până şi maică-mea mi-a zis să stau acasă.
Mâine, mă văd cu Laura, Didi şi Tico. Cred că mergem prin I.O.R.
Drace, mi-am amintit de profa de spaniolă. ARGH. Mi-a dat 7 proasta. Iar mi-a stricat media. 
Mă abţin, nu mă mai plâng. En fin.
Toate bune şi frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu