Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 17 aprilie 2010

11:11

11:11 / Make a wish...

M-am trezit la 6 jumătate, de rău ce mi-era. Am încercat să mă culc, dar nu am mai putut, se mişca patul cu mine. De mult timp nu am mai păţit aşa. La 8 m-am sculat din pat să mă piş, şi aproape că am căzut pe jos. Peste juma' de ora am fost iar la baie, să mă spal. Mi-a venit să vomit, dar nu aveam ce - scuipatul se pune ?! -. Am mâncat cu chiu cu vai - I mean it - un bol cu cereale cu lapte ca să îmi iau pastilele. M-am uitat vreo oră şi jumătate la ştiri, că altceva nu mai era la teveu'. La ştiri... CENUŞĂ PESTE ROMÂNIA. Schimb postul... NORUL ŢINE AVIOANELE LA SOL.
De la treaba aia de pe 11 septembrie nu s-a mai făcut atât caz, pe bune.
La doişpe' jumătate plec să mă văd cu secta, chiar dacă mă simt aşa. Am un sentiment că îmi trece. lol.

3 comentarii:

  1. Şi eu am un sentiment că-ţi trece. =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Secta de Sexiste.
    Imi pare rau pentru starea ta.Sau..nu.Dude.Te urasc.Sa pastrezi pana Luni niste narghilea in gura,sa incerc si eu,ok?2 zile fara sa respiri mi se pare ok.

    RăspundețiȘtergere