Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

marți, 6 aprilie 2010

ADMIREIŞĂN

Să ridice mâna cine cunoaşte un pupincurist.
Uşooor, uşoor ! Ştiu, dragii mei, sunt mulţi. Şi număru' lor e în creştere.
Eu una nu îi mai suport. Mai nou, s-au răspândit pe site-uri de artă, şi cerşesc premium membărşip.
Sună cunoscut ?
Cum îi recunoşti ? Simplu. Lasă câte 10 comentarii, îţi dau favorite la toată galeria, pun multe emoticoane şi te laudă cu multă "admiraţie" - cică -.
Se simte careva ?

4 comentarii:

  1. Careva ?
    Oricare ?
    Nimeni ?
    *COUGH COUGH*
    Sergiu ?
    *COUGH COUGH*
    Chiar nimeni ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma abtin.azi m-a sunat hahah sa i dau niste poze si eu am fost pt prima oara nesimtita,dar al dracu de nesimtita la tlefon =))
    parca mi a parut si rau ca am fost asa rea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha.Ba.Ma milogesc de PUNCTEEE.De Premium Membership nu m-am milogit.E e e.Se schimba.=)))))

    RăspundețiȘtergere