Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Phineas şi Ferb

Ante-scriptum: Postez eu asta, fiindcă face referire la ziua de azi şi Diana nu mai are blog. Ce-i cu roşu e cenzură. 

Didiez says:
Mă piş pe toţi morţii şi răniţii şi sechestraţii pulii PROASTEI şi ai PROSTULUI ei infect, cocalar împuţit, retardat, jeg muist, slobozi-s-ar toţi diavolii pe capetele voastre. Îmi doresc să vă futeţi până nu mai puteţi şi să vă daţi unul altuia Sifilis, sau herpes genital, îmi doresc să rămână PROASTA gravidă, să se facă de căcat în tot liceul, şi chiar dacă nu se face oricum o bag eu adââânc în rahat pentru ţeapa asta; eu cer D-ÂLA, el îmi dă ALTCEVA, şi e tot vina mea că MI-A ZIS CE NU MI-A ZIS, ORICUM FIIND ALTFEL. Şi deşteapta de gagică-ta la fel l-a luat şi pe ea a "luat-o", că ea e deşteaptă haladită şi ea nu s-a stresat ca mine, muritor de rând. Apoi, tot vina mea e că NU M-AI LUAT ÎN SEAMĂ. Să moară mă-ta (să moară, sincer, chiar îmi doresc, să moară în cele mai cumplite chinuri, de cancerul ăla la sân de care îi ziceai PROASTEI, şi proasta te credea şi-ţi dădea bani), pulă? Păi bă coaie, pentru munca aia a ta depusă cu mult efort şi sudoare (pentru că îmi imaginez că e greu tare să te deplasezi să iei D-ALEA de la unul care face enşpe mii de kilometri ca să-ţi aducă ţie) TE-AM PLĂTIT în morţii tăi! Muriţi dracu' !
 ------

Really, go to Hell !!!!!! Meritaţi să vi se scoată căcatul pe gură.

3 comentarii: