Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Gaură

De câteva zile sâmbăta trecută mă simt tare naşpa. Îmi e greaţă, mă simt ciudat, n-am poftă de mâncare, abia adorm, et caetera. Încerc să ignor... dar nu pot !
----

M-am trezit la 7 şi 10, ca să mă pregătesc să plec la olimpiada de engleză creativităţii. Nu am vrut să merg, dar m-a motivat mama. Habar n-am... la 8 şi 20 cred c-am ajuns la şcoala 103. Aglomeraţie mare, zău. Frate, piţipoance cât cuprinde ! Cum lupa mea au ajuns alea acolo ?
Ce m-a mai amuzat... Ah, da ! Am fost surprinsă să vad un părinte care se lăsa fotografiat de fiica lui cu telefonul mobil. Matur ?
În fine, am avut de făcut o compunere după o poză. Şi mamă ce poză ! Un copăcel, c-o GAURĂ -da, gaură, nu scorbură, scorbura e mai mică, aia era mare mare CÂT mine, şi la propriu şi la figurat !- în trunchi ! Na de scrie tu compunere ! În timp ce aberam pe ciornă, stomacul meu scotea sunete ciudate. Îi era foame. S-a auzit în toată sala ! =)))).
Aaaaltceva ? Nimic ce poate fi scris pe aici.

Un comentariu: