Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Nu credeam c-o să ajung aşa.

Când eram mai mică râdeam de ăia care fumau, care se drogau. Pe bune. Nu credeam că îi voi înţelege.
La vreo 5 ani, am furat o bere de la tata, şi nu mi-a plăcut. Acum beau de fiecare dată când prind.

Fu fain azi, pe bune. Mă simt ca un dealer de droguri.
Varză e mişto. A da. Am dat acolo de un tip de vreo 30 de ani super mişto, a stat cu noi la masă. Tequilla nu e cine ştie ce, oricum.

7 comentarii:

  1. Mă simt ca un dealer de droguri.

    Te simţti doar? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisica.
    Anca.Ti-am zis ca varza e misto!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceee? vreau sa stiu si eu :-L
    Sergiu,u mine vorbeai in primul cuvant?

    RăspundețiȘtergere
  4. pff...cat am mers noi atunci si ce m-au enervat handicapatii aia.. totul a fost ok pana la urma ..si da...am fost cam dealeri p[entru un moment..nu mi-a placut...am scapat de teze...ma simt bine :>

    RăspundețiȘtergere