Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 7 aprilie 2010

Nefutute şi "doamne" de la ţară

Vreau să ştiu care a fost pizda proastă de ieri din Green Tea !
A dracu' nefutută, i s-a făcut rău de la narghilea, şi acum ăia nu mai vând minorilor.
Frate, dacă ştii că nu poţi duce, de ce mai încerci ?
Ca şi alea care merg în Piraţi şi beau ca să intre în comă alcoolică ! BRAVO !
Azi, am luat o bere, şi am băut-o pe stradă. Am avut o surpriză neplăcută.
Mai întâi - eram pe lângă un coafor -, şi a ieşit o tanti pe geamul coaforului, cu un telefon, şi a ţipat:
"NET SCRIE PE VOI !"
Bănuiesc că ne-a - eram cu Diana şi Laura - făcut poză. Matur, foarte.
Apoi, ne-am mutat de acolo. O femeie de vreo 40 de ani, a trecut pe lângă noi şi ne-a făcut morală. A mers ea ceva, de a trecut de noi, şi a dat de o femeie de 60 de ani. Au vorbit puţin, tipa mai tânără arătând spre noi. După ce au terminat, ai' mai bătrână s-a îndreptat spre noi. Credeam că se va lua de noi, ca de !, babele aşa fac. Culmea, ne-a spus:
"Credeam că doamna aceea a fost atacată, de era aşa supărată. Dar voi faceţi ce vreţi, e viaţa voastră !"
OMG. THAT'S THE SPIRIT, LADY ! Pe bune acum, au ajuns femeile mai în vârstă să gândească mai deschis ?
Pentru aia de 40 de ani: Tanti, mai ţii minte când erai mai mică, şi stăteai la ţară, nu ca acum, în Bucureşti şi te dai mare doamnă, că făcea tac-tu ţuică, şi voiai să guşti ? Ehh, ce să îţi mai aminteşti tu ?

Am poză cu DidieZ !!!!!

7 comentarii: