Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 27 martie 2010

Ziua Dero

Ce zi plină !
M-am trezit de pe la şase jumătate, am mâncat şi m-am îmbrăcat ş-am plecat la olimpiadă. Degeaba mi-am făcut griji, c-am avut subiecte super mişto. 
M-am întâlnit acolo cu Didi şi cu Laura, cum plănuisem, ş-am făcut cunoştiinţă cu Tico. :D.
Oricum, mi s-a cam părut bătaie de joc, olimpiada asta. Tare naşpa fu organizarea.
După ce-am terminat, am plecat la Mec cu mai sus menţionatele. Noroc cu milionul Dianei, ca mie-mi cam bătea vântul prin portofel. =)))).
După ce ne-am umflat burţile şi ne-am jucat cu... ORIGAMI - ?! - şi cu paiele, am hotărât să hoinărim pe Lipscani. Am mers la o mini galerie de artă, în Army Shop, etc. Apoi, am vrut să mergem în Ciş', da' nu ştiam pe unde eram, aşa că am mers să luam metroul. =))))))). Era o babă la casă, cred ca a râs aia de noi... ziceai că nu am mai fost niciodată cu metrou'.
" - Nu vă supăraţi, şi pe ce linie o luăm ?
  - Linia 1.
  - Ok... mulţumim.
- după 2 minute -
  - Şi care e linia 1 ?
  - Măi fetiţo, ajungi tu jos, şi vezi !
  - Păi da' pe ce parte ?
  - Ergh. "

"Aşa încep filmele de groază ! "
Am numit ziua, Ziua Dero, din cauza afişului de la metrou. A fost o fază drăguţă, dar n-are haz, dacă nu eraţi de faţă.
După multe întâmplări, am ajuns cu bine şi în Ciş', şi culmea... ficare voia să se pişe. =))))) OK, TMI. A fost drăguţ, am râs de o grămadă de faze.
Până la urmă, Laura a plecat ş-a vrut Diana să ne prezinte faimosul părculeţ, aşa că am luat autobuzul către Coşbuc. Ghinion ! În părculeţ erau cocalari ! =))). Mbine, asta după ce a făcut autobuzul pană. =))).
Am luat-o pe jos, după cu tramvaiu, după iar pe jos şi am râs când am văzut un semafor... bla bla bla.
Trei drogate pe stradă.

Un comentariu: