Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 10 martie 2010

You've filled up my heart with nothing

Oh god, de ce nu mi-a zis nimeni că-i atât de plictisitor să stai în casă ?
De când a început săptămâna m-am tot jucat, am dormit şi m-am uitat la televizor. La astea se adaugă mersul la toaletă şi luatul medicamentelor.

Vreau să mă fac bine. Mai repede.

Şi... cel mai drăguţ lucru care mi s-a spus azi:
Silvia: sa speram ca atunci cand vei veni vei aduce si primavara cu tine

Aww dear, I hope so too.

OK, acum ca să îi fac pe plac Irinei.

Primul chiul.

Eram în clasa a 6-a. Într-o zi de joi, dacă nu mă înşel. Aveam prima oră "Educaţie Tehnologică" şi apoi Biologie.
Perioada campionatELOR. Avea meci 6G cu... hmm... - staţi aşa să mă chinui puţiiin - ... cuuu... ăă... 6E, parcă. Am avut ghinionul să intrăm de la 12 chiar când începea şi meciul.
Şi cum jucau vecinii - 6G - şi cum şi ei au venit la meciul nostru, era urât să nu rămânem. Spun "rămânem" fiin'că a fost un chiul "în grup".
Hmp, a fost... drăguţ. Au şi câştigat parcă.

4 comentarii: