Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

vineri, 5 martie 2010

Cenuşă

Roxana.: m-am uitat
Roxana.: in telefonu ancai azi
Roxana.: la mesaje
Roxana.: da' n-am apucat sa citesc firar mama ei ca mi-a luat telefonu din mana!


This made a part of my day.

Hmm, tocmai am primit un SMS... care sună a scrisoare de rămas bun.
Mă gândeam...
După ce mor vreau să mă incineraţi, şi să îmi aruncaţi cenuşa de pe un munte.

Saaau... varianta a 2-a.
Vreau un cavou... ceva marmură pe acolo, intrare subterană, wireless, şi... cablu.
Şi să nu uitaţi de curent frate !! Ce dracu', îmi tre' lumină !
Hmm, să-mi aduceţi flori zilnic... and stuff. 

OK, glumesc...
Rămân la prima variantă.

3 comentarii:

  1. ce sms?:-s
    si eu la fel,incinerata si aruncata in mare<3:D
    as fi libeeeraa :xxxxxxxxxxxxxxx
    ai mesaje secsi ,baby,de n-ai lasat-o pe saraca Roxana sa se uite?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. lololol :))
    opaa si mie nu mi-ai zis? te reneg:))

    RăspundețiȘtergere