Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 6 martie 2010

Primăiarnă

Oh well, în ultimul timp m-am tot plâns că sunt obosită and shit. Ei bine, nu ştiu cum de nu dorm pe mine şi scriu acest post. Poate-i şi de la vreme...
Este 6 martie şi ninge... şi abia de pe 16 se încălzeşte... şi căcat frate, nu îmi mai place !
OK, am zis... să ningă cât e iarnă... dar nu primăvara ! Şi nu în BuCUReşti frate ! Iar sunt băltoace de 10 centimetri şi nu ai pe unde să mergi !
Vreau să se-ncălzească ! Vreau să îmi pot purta teneşii ! Vreau... vreau !

-----

Lăsând vremea la o parte... tot mai multe persoane mă acuză de o schimbare inexistentă.
OK. Şi care-i treaba Gogule ?
Poate te-ai schimbat TU şi eu nu mai vreau să am nicio legătură cu tine. Limpede ?

-----

Ahahaha, ce mă amuză blonda asta. Found on cocalari.com .

Un comentariu:

  1. nu-l baga in seama,eu zic sa-l ignori mai mult decat ai facut-o pana acum.nu merita nici macar sa-ti strici zambetul pt ca asa vor muschii lui inexistenti." mi-e dor de vechea Anca"
    ii e dor de o sa nu zic eu ce.
    e prost.sunt delicata,nu l-am jignit.asa ca lasa-i dracu,continua-ti viata,daca tu stii ca nu te-ai schimbat,asa e!
    daca te-ai schimbat,e problema ta,nu a lor,motivele tale nu ale lor,viata ta,nu a lor.asa ca da-i dracu si hai sa asteptam vara!<3

    RăspundețiȘtergere