Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 24 martie 2010

Let me justify.

Ha' să vă povestesc ultimele 2 săptămâni.
În primul rând, am fost "pedepsită" deoarece am mers la şcoală răcită şi am plecat de acasă, minţind-o pe mama.
În ziua aia (vineri), am aflat povestea cu cei de la 7C, bate-i-ar dracul. Şi încă îmi pare rău că nu am fost joi la şcoală, să le dau peste nas, mincinoşii dracu'. În fine, treaba-i "terminată". - really, NO -
Ah da, e normal ca din 10 - poate chiar mai multe - xeroxuri unul să fie închis, altul să fie stricat, altul fără nu-ştiu-ce, etc ? Guess not. M-am lămurit şi cu amabilitatea colegilor mei.
În 3 săptămâni, am avut 3 şedinţe cu părinţii. Şi faza e că despre clasa noastră nu s-a vorbit mai nimic.
Într-o oră întreagă s-a discutat despre elevii şcolii, care fumează şi consumă alcool. Mda, mă bucur TARE, că MĂCAR ÎNCEARCĂ să fie DISCREŢI, să nu bage şi pe ALŢII în rahat - nu turcesc - !
Renato mi-a dat cea mai tare idee, când a făcut mişto de Irina în oră - nu spun cum şi cu ce, că se supără -. Aşadar, am început deja filmările la telenovelă.
În sfârşit am ajuns şi eu prin Lollypop - tot pe Decebal, p-acolo -. Ce să zic... super mişto. Tot ce vrei, chelneri mişto, băutură şi spaţiu. Haha, şi toaleta ! Mamă ce mi-a plăcut toaleta ! =)) - TMI - La sfârşit, am primit şi acadea, lol.
- aşa-i Irina că nu ai uitat locul ăla din 23 !? -
Ăştia de la mine din şcoală... - conducerea -, s-au gândit să aducă un tonomat. Ghici cu ce frate ! Cu cafea ! As I remember, cofeina nu face bine copiilor, implicit elevilor şcolii. Dar parcă un ban în plus pentru voi nu strică, eh ?
Şi cât urăsc zilele de luni... cele mai jegoase ! 2 bucăţi mate, una bucată geografie. Ce m-a amuzat Basarabeanca frate ! Cică: " Că tot am studiat Asia, treceţi ca exemplu peninsula Iberică ! ". Păi tanti, ai încurcat continentele - iar ! -, şi noi învăţam despre Africa oricum !!!
Ieri mi-a zis Monica de existenţa unor fiinţe care încă mai traduc " hi5 "  prin "bună 5". FAIL.
Mai nou, ţăranii şi-au luat număr de Vodafone - cartelă ! -, au activat extraopţiunea aia super de-i face reclamă acum pe la teveu', şi dăi şi sună frate ! Mă, măcar de-mi înţelegea glumele la adresa lui... dar, dânsul, vorbind pe silabe, pronunţând cuvintele greşit, uitând ce voia să spună, m-a făcut să mă plictisesc.
Vreme din ce în ce mai marfă, veşti din ce în ce mai excepţionale:
ROMÎNIE, VINE ADRIANA !!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. am vazut ultimul rand! =))))))))))
    Romanieee,dar vin cu aia mici!=)))
    Beware! Ma intorc acasa cu 15 milioane depoze=)) cat ma tine bateria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tusesc, rostesc doua cuvinte, tusesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Telenovelaaa=))))
    Am uitat deja ce loc din 23:|Sau am uitat la care te referi :)).
    Aaaaa.gata !Cred ca stiu =)))

    RăspundețiȘtergere