Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 19 iunie 2010

Toarna frate numa' sec, pune-l plin, plin, plin

Salutări, salutări.
Sunt foarte fericită, nu ştiu ce pişat e cu mine. Cred c-aş îmbrăţişa pe toată lumea :D.
Cred că e de la "Unsprezece minute", îmi dă o stare super super.
De când m-am trezit am ascultat numai hip-hop. Cred că e din vina tatălui meu care chiar nu ştiu ce a păţit de cand cu noul album Paraziţii - gen, wtf ?! -.
Ieri a fost o zi destul de mişto, am fost cu Corina pe afară şi pe la ea pe acasă, şi toată ziua până pe la 8 jumătate a strigat orice pisică de pe stradă " Adrienuş, miau pis pis ! ". Evident, toate se speriau, dădeau din coadă, strâmbau din nas şi din mustăţi şi plecau ţanţoşe CU CUrul la ea.

Cam atât. - hug -

Un comentariu: