Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 16 iunie 2010

Alcohol flowin'

Este a.... 4-a zi din vacanţă şi n-am făcut nimic până acum. Azi vreau să ies, dar n-am cu cine. Hai, ce naiba, e RĂCOARE ! :o3
I wanna get wasted sooo baaadly !


Altceva ? Mi-am cam pierdut încrederea în persoane.
You know the thing I hate most, is lying.


Vreo 10 zile şi plec. PLEC !!!
Noroc cu Irina, ca înnebuneam în BuCUReşti. Chiar mor de nerăbdare, măcar la ea voi face câte ceva. Mbine, câte ceva e puţin spus.
Ia să fac o listă. - doar eu voi înţelege TOT-


-Strîmbu'
-Bobo
-făcut mişto de Maka
-făcut mişto de mama lu' Chinezu
-cireşe
-colac
-Leana et comp.
-CORT !
-răsărit cu Corina
-fdt
-îngheţată
-cârnaţi cruzi
-water fight
-picnic
-bar
-bar
-bar
-bar
-bar
-bar
-bar
-bar
[...]
-bar




Cam aşa, restul vor veni de la sine. Atât pe moment.

2 comentarii: