Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 21 iunie 2010

B liniuţă sfârşit de paranteză ii

FRATE !
Frate, dacă mai trăiesc după ziua de ieri - şi mai trăiesc -, înseamnă că nimic nu mă poate opri !
Deci, am băut ieri ceai, vin alb, vin roşu, whisky, vişinată, cola - muuultă cola -, lapte de soia cu gust de ciocolată, lapte normal, cafea cu lapte, apă plată, apă minerală !!!
A fost un imens război în burta mea aseară, and I'm alive dudes ! Şi nici nu m-am îmbătat b-).
Ochei, a fost o zi destul de mişto blană - cum zice Mihai - ieri. Am făcut trucul ăla cu furculiţe şi scobitori. E foarte simplu şi mişto. Poate o să scot ceva bani la mare de pe chestia asta.b-)
5 days left to self-destruction. :D.

P.S: Paulo Coelho kicks ass !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu