Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

vineri, 11 iunie 2010

Să treacă timpul...

Oficial am trecut a 8-a A. B-).
Azi am fost la serbare/ închidere/ premiere. 
Frate, toată lumea în tocuri ?!?!? Dudes, aveţi 11-12-13 ani doar !!! Mare căcat, primeaţi o diplomă pe care o primeşte toată lumea oricum. Pun pariu că v-a luat un sfert de oră să vă mişcaţi pân' la directoare.  Folositor, nu-i aşa ?
Lăsând la o parte aceste splendori care îşi fac apariţia an de an  -şi şochează în fiecare!- pe la şcoală, vreau să zic că îmi va fi foarte dor de Roxana -scuze că te-am pus în aceeaşi propoziţie cu astea-. Vezi c-ai promis că vii bilunar !
În rest... peste 2 săptămâni plec la Irina, şi va fii al dracului de amuzant.
Ultimele zile de a 7-a au fost geniale.



A fost un vis frumos,
L-am scris împreună cu un creion gros...
A fost ceva trist,
Pe care să-l iei cu tine-n Paradis...
Nu mai privi în urmă,
Ce a fost este soartă...
Ştiam că aşa, se va întampla,
Noi doi poate, vom dispărea.

2 comentarii:

  1. poezioara de la sfarsit e scrisa de tine ? daca da modifica la " cu un " ai stricat ritmul si scrie " c-un " ca sa il pastrezi si masura dealtfel.

    RăspundețiȘtergere