Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

luni, 21 decembrie 2009

I'm wasting my day waiting for snow

Ou, cred că ma încearcă o răceală. Am nasul înfundat, voce nu prea şi tuşesc mult mai rău decât înainte. Aseară am avut şi puţină febră. And I'm kinda dizzy too. Eh, până începe şcoala îmi trece.
Yeah, ieri am împodobit minunatul brad de Crăciun, de una singură. Sunt foarte mândră de mine, lol. Am fost cu maică-mea la cumpărături, şi, once again, am umplut coşul cu... dulciuri. Surprinzător, ştiu. Am luat şi nişte globuleţe mişto, albe, pe care le-am agăţat primele-n pom.
Hm, am făcut câteva poze la plictiseală, o să vad mai încolo dacă le-am făcut degeaba sau nu.
Cică saptămâna asta nu mai ninge şi se încălzeşte. Damn it !



Need more methods to end each day
To be happy by living this way...

Un comentariu: