Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 19 decembrie 2009

"Să mai..."




If you say hello,
I'm only dreaming
I shouldn't care at all



Puţină reclamă ascunsă, ha-ha. xD

Nu e bine, iar vreau să dureze vacanţa o veşnicie, chiar dacă ma plictisesc. Oricum, la şcoală e oboseală mare. În fiecare zi câte un test, pauze parcă din ce în ce mai scurte, profesori din ce în ce mai "înfipţi" şi muuultă materie.
Da, vreau să lenevesc acasă, stând la calculator, ba chiar jucându-mă Jade Dynasty (HELL YEAH !), până vine cineva să mă deranjeze (cel mai des se întamplă să fie bunică-mea) şi să-mi spună că am făcut curul cât casa, să-mi mai "mişc picioarele alea c-am înţepenit", să mai mănânc nişte mere că "vezi doamne ce zice doctoru' ", să mai bag nişte vitamine, "să nu pun curu' sus tocmai acum de sărbători" sau să mai fac şi altceva că am ochii "cât cepele". Mda, iubesc când se întamplă... E un must al vacanţelor. Am derivat de la subiect, ştiu, trecem peste. În afară de aceste mici -nu ştiu cum să le numesc-, totul e super în vacanţă.
Deci da, iar vreau să nu mai merg la şcoală.
Şi DA, ŞTIU CĂ NU SE POATE ! Visez şi eu, goddamnit -cartman style- !

Un comentariu: