Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

miercuri, 4 august 2010

4 august

M-am întors şi dă la mare şi dă la munte. A fost marfă. Pe... 17 plec în Grecia şi habar nu ştiu ce căcat o să fac acolo.
Nu mai vreau să plec nicăieri, vreau acasă sau la Irina, să fac mişto de Cocoş şi de Albert, să merg în lanu' de porumb să stau de veghe, să facem mişto de Florinel şi să luăm bere de la tatăl Irinei, să mergem pe Islaz, să dăm iar banii pe porcării nefolositoare şi să nu mai ştiu nimic. Atât. Vreau să ma odihnesc, până acum am stat doar pe drumuri. Iar imi pierd vara când nu sunt lângă ele.
Ah, mi-am uitat slipu' la mare. Cum sună asta ?!
Azi am văzut 3 filme şi cred că îl voi vedea şi pe al 4-lea că de altceva nu am chef. Mă simt folosită şi tot ce vreţi. Am chef şi să scriu, dar nu o voi face fiindcă sunt sigură că în starea asta ar ieşi numa' scuipături... şi mă rog, d-aia scriu aici.

Am făcut multe poze, dar sunt la vără-miu. Tre' să le iau cât de curând.
Altceva ? Hm... anul ăsta mi-au zis "La mulţ' ani !" peste 30 de persoane, ceea ce este un personal record şi nu, nu merit.
Mi-am reparat leptopul dar nu ştiu când dă şi el pe acas'.
Grr, nu mai am aer. Iar mă simt ca dracu', azi m-a înţepat inima cam rău... Poate mor ! - smug -
Sunt sigură că imediat cum va începe şcoala şi va mai trece timpul voi fi iar bine, ştiu eu, ştiu.

Ah şi... îmi pare rău că nu ai putut fi aici, şi îmi pare rău că nu pot fi lângă tine... dar ştii asta, nu-i aşa ? (:

Un comentariu: