Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

joi, 12 august 2010

all my secrets away

Fără imaginaţie sunteţi toate !
OK, săptănâna asta aproape a trecut... şi repede ! Mâine pierd Borgore, damn !
Mi-am ridicat ieri buletinul, am ieşit ca dracu', dar se ştie deja fiindcă oricine iese naşpa în buletin. Tot ieri am călătorit ultima oară fără buletin cu tramvaiul, şi pentru prima oară cu. Îh. Controlori, ocoliţi-mă !
Azi ies iar şi ies din cauză că e Irina în Bucureşti că altfel o lungeam pe acasă, citind sau scriind, lenevind... sau chiar dormind.
M-am plictisit, ascult aceleaşi melodii în fiecare zi, fac acelaşi lucru dar nu pot să zic că nu râd, dar parcă aş vrea ceva nou... Mă gândesc că peste o lună începe şcoala şi parcă totuşi nu mai vreau... am zis că anul ăsta o să învăţ ceva mai serios, să nu mă fac de căcat la testări sau mai ştiu eu ce. Am avut medii din ce în ce mai mari până acum, şi poate, de ce nu anul ăsta îmi dau şi eu silinţa pentru 10 pe linie. Greu greu n-ar fi, dar sunt o leneşă şi nu îmi folosesc niciodată ambiţia la învăţat şi asta mă strică grav. Cum zicea Monica....
" Dacă ţi-ai folosi inteligenţa la învăţat... dar tu nu !, eşti o proastă ! "
Da, racule, îţi dau dreptate.
Hai că poate... poate ! Mda, voi fi optimistă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu