Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

marți, 13 iulie 2010

13 iulie

Joia miercuri MIERCUREA- scuze, uit... - trecută m-am văzut cu Adriana :D. A fost o zi mişto. A da, îmi pare rău pentru faza din grădina japoneză, sincer. Of, păcat de poze... dar lasă că facem pe 2 august altele :D.

Mi-am recuperat aparatul şi mi-am dat seama că anu' trecut am făcut mult mai multe poze. Anyway, o aştept pe Co' să mi le dea pe cele de pe aparatul ei. Hmm, şi lu' Gabi tre' să i le cer :-?... ce dracu' am făcut toată săptamâna ?!

Pe 18 iulie plec la mare şi după, pe 28 plec la munte. But dun' worry, o să fiu aici de ziua mea. Abia aştept tabăra din Grecia, va fi fain.

O frate, trecu o lună de vacanţă deja !!!1


Oh şi... mi-am făcut un tumblr. A L C O H O L F L O W I N '

Un comentariu: