Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

marți, 23 noiembrie 2010

Aşteptând învierea morţilor

M-am plictisit ca dracu', am aşa chef să staaaaaaaau în pat, e-o vreme de căcat şi mie mi-e lene.
Mâine am teză la mate' dar sunt foarte chill, cred ca e ultima pe lista mea de preocupări.
Nu ştiu de ce mai ţin blogul ăsta... dar tot nu îl voi şterge.


Mă gândeam zilele astea, de ce căcat intr-a 8-a avem desen şi muzică o dată la două săptămâni, dar RELIGIA in fiecare săptămână ? E total aiurea, şi aş prefera să îmi rup corzile vocale cântând sau "apostând" o foaie cu linii şi culoare decât să o aud pe hozociCA CUm plânge gândindu-se la mâncare de post şi scoate perle din propoziţie în propoziţie. SAU SĂ O MIROS FRATE ! PUTE, DECI JUR CĂ PUTE ! Da, da, ştiu că e un miros divin ce are ca rudă mirul, dar în căcat, nu pentru nasul meu, pl0x.
A observat cineva partea aia din Crez cu " Aştept învierea morţilor..." ? Gen... nu mă mai întrebaţi ce fac... PULA MEA, AŞTEPT ÎNVIEREA MORŢILOR !


Enough.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu