Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 8 mai 2010

feedthefire

Gata anu'.
S-au dus tezele, deci nu mai rămâne nimic de făcut.
Teza la română a fost super, mă aştept la un 10, poate chiar d-ăla curat B-).
Luna asta care a mai rămas va trece sigur repede, dar mă bucur. Aştept nenorocita aia de vacanţă. Sper să treacă greu, vreau de data asta să profit cât de mult pot de ea. Pe cea trecută am cam irosit-o.
Ştie careva reclamele alea când eşti pe 'net de pe mobil ?
" God Can Give U True Love "
sau
" Find True Love in God "
Serios, cum o să o facă ?

" În spatele zâmbetului său ironic exista întotdeauna promisiunea că ştia lucruri minunate sau îngrozitoare, avea legături cu niveluri ale întunericului pe care eu nici nu le puteam bănui. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu