Creierul să mi-l opreşţi, am tot aceleaşi gânduri, toate nebuneşti.

sâmbătă, 11 septembrie 2010

hardcoreală

Ce mă cam enervează în ultimul timp... hardcoreala asta care a dat pe pizduţe. Zici că le-a pus dumnezeu mâna-n cap. Toate se trag în poze cu ţigăra în gură şi nici măcar nu ştiu să fumeze sau sunt încă în stadiul în care li se face rău dacă trag în piept. Sau se fotografiază în cimitire ZIUA, să arate că au avut coaie să păşească pe locul morţilor, se pun pe pietre şi zic " FĂ, FĂ-MI ŞI MIE O POZĂ, SĂ MI-O PUN PE FACEBOOK ! ". Dar după, când ajungeţi acasă tot poze în oglindă faceţi ! Evident, vă îmbrăcaţi numai în negru, sau cu tricouri cu trupe pe care nici nu le ascultaţi, aveţi pierce-uri false, brăţări cu ţepi şi curele puse de pomană, sunteţi vopsite - ori brunet ori roşcat - şi încercaţi să adoptaţi o atitudine cât mai HARDCORE. Vă daţi cu negru pe la ochi, şi dacă vi se întinde creionul îl lasaţi acolo, că pare mai mult şi voi păreţi mai gotice, rujul roşu e opţional. Purtaţi lanţuri agăţate de pantaloni, ca să zăngăne plus insigne pe care scrie " Life sucks " sau mai ştiu eu ce. Nu mai zic că vă îmbătaţi de la juma' de bere. 
Ei, io cred că aţi ajuns aşa fiindcă nu vă băga nimeni în seamă. Ştim prea bine că aţi fost no-lifere. Chill, tot în anonimat sunteţi, aveţi grupuleţul vostru acolo şi vă cunoaşteţi doar între voi. Cine ar da un rahat pe aşa ceva ?
Mai bine nu vă dădeau mămicile voie să ieşiti afară.  
Sunteţi penibile, zău că da !

2 comentarii: